en glad gubbeglass!

chacha bloggen!! haha
ja inget speciellt har hänt idag! förutom att jag och josefine provade pop rocks glassen för första gången!!
så här kommer lite bilder på det jao!!


så glada efter att äntligen funnit vår efterlängtade glass!!

sugandes på var sin glassgubbe!! gud vad det låt fel men jaja allt kan misstolkas...


jag åt på min så att han blev en kines :S


erkänn att det här ser lite ut som en sån där drogspruta man skulle akta sig för :O




xoxoxo (föresten amanda och diana glöm inte att skriva upp cheeseburgaren ni åt i söndags :P)


Kommentarer
Postat av: Diana

:O jag åt ingen cheeseburgare i söndags!!

2010-04-19 @ 22:04:13
URL: http://kristhall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men en McChicken Jr? ;D

2010-04-19 @ 23:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0