club sandwich for life<3

alltså jag har typ funnit världens godaste sak!!!
club sandwichen på ringduvan<3 jag skulle kunna äta hur många som helst och idag åt jag en som mellis :P
jag kan inte leva utan den!!




jag känner att ni fick en ganska äcklig bild av club sandwichen nu men jag lovar att den ser mycket godare ut i verkligheten!! ni måste smaka den!   liksom bacon, kyckling, avokado... kan det bli godare?? (kanske men iaf)


idag gick jag alltså på stan med mamma och jag köpte förvånadsvärt lite! jag är chockad själv faktiskt!!
men nu har jag bara en fundering.. hur många känner jag egentligen?? jag hälsade typ på jättemånga föreldrar asså känner jag ens allas barn? :O



xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0