början av slutet..

kan börja med att säga att jag är grymt trött! vaknade nämligen halv fem... hur F-n tänker man då??
ja då var det skola igen bara typ två månader kvar i den här klassen och i grundskolan!! shit efter typ 10år är vi äntligen klara! fast sen kommer ju lite andra grejer..typ gymnasiet och högskola och skit...åhhh
men ja vad hände idag då? hmmm jo jag blev så j-vla störd för vi fick tillbaka spanska provet och jag hade 83,5p
och mvg gränsen var vid 85 liksom en och en halv poäng ifrån! blir så sjukt deprimerad...
sen så pratade vi om den där klassresan igen och dom som vanligt brukar krångla och hålla på gjorde det gjärna även idag! hoppas på fårö!
sen så var jag och emma hos kornelia och tog det lungt så där! <3
och nu försöker jag med det helt omöjliga!! att göra klart den där SO grejen om fattiga länder...lagom kul så där..


många vackra sånger kom ur the black womans lips!! haha <3
kornelia akta dig för titanskruvarna!! :O


emma ser mycket lurig ut måste jag säga... <3



fullständigt övertrött! överlevde dagen med att skratta åt allt..även om någon hade dött hade jag typ skrattat..så övertrött var jag! gud va hemskt


nej men so:n är det som gäller nu... ciao!


xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0