veckans bilder..


jag och josefine körde hårt på orienteringen!! poänggränsen för MVG var 160 och vi fick 180 med min kondition!! helt otroligt!! så efteråt tog vi lite mat på maxi..



antonia fyllde år och jag och 27 andra firade henne i almedalen! jag och josefine gav henne det här paketet..


första doppet.. kallt som f--n!! det är därför jag ser så besvärad ut men nu är det gjort!!
jos badade också såklart!



sen såg jag och amanda på när sara och emma spelade tennis!! jag fick också prova och jag tror nästan att jag fick någon tenniskraft av björn borg bikinin jag hade under!! hihihi

jag hatar att göra sån här vecko saker men vårt internet har problem så man får passa på att göra när det funkar!!
veckans höjdpunkt var iallafall idag när jag fick träffa josefines uppsalakompisar dom var hur gulliga som helst saknar dom redan fast jag bara träffade dom i tre-fyra timmar!! hoppas att jag får träffa dom igen.. det var en superdag!!


xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0