Gästblogg med regn

Hejsan Allesammns det är Josefine som talar (skriver) Det här är det vi kallar gästbloggsinlägg. Jag har idag fått en förfrågelse av Malin att gästblogga på hennes blogg. Det är en ära för mig, Tack!

Idag är det en ledig dag från skolan. Eller inte helt ledig, vi ska göra någon fysisk aktivitet under dagen. Det är bara det att det spöregnar ute!!! Vad ska man göra i Visby en dag som denna?! Det finns nothing, typ...
Jag och Malin har hittat några allternativ att göra i ett regnigt Visby. Bl.a Kanonen där det finns bowling, minigolf och mycket annat. Malin har också ett pingisbord i källarn som kanske kommer till användning nu!

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0