en liten stockholmstripp!


thomas sabo butiken har flyttat till bibloteksgatan och är nu större men det är mycket mer folk! jag stod i kö minst 15min... men det var fint och vad jag köpte får ni se...



lunchen tillbringades på böfhus som det blir på svenska.. jättegott



ett av mina köp en handkräm från philosophy.. kostade 150pix




JAAA!! den är min nu.. fast ska först använda den på skolavslutningen!!! den är från whyred och kostade 1500kr jag bara älskar den!!!



det här köpte jag i thomas sabo affärn.. eller armbandet iallafall ängeln är gammal! armbandet kostade 400kr



hittade ett par solbrillor och slog till direkt!! 269kr på topshop



hyttfönstret jag har som tradition att alltid lägga upp mina saker i fönstret!!

det här vill jag verkligen göra om åka till stockholm över dagen med mamma, moster majsa och min kusin elin och sedan träffa josefine!!! tack för en underbar dag!! <3


xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Kornelia

ÅHH, klänning, check.

solbrillor, cheeeck :)<33

2009-05-03 @ 21:27:04
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fina saker och fin dag ! <3<3<3

2009-05-04 @ 15:03:16
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0