vårkänslor


dagen har varit lugn har läst lite: en shopaholics bekännelser, ELLE, HM magasine, klick och gant magasine.
sen så var jag och mamma en vända på stan för vi skulle köpa presenter till min kusin elin...
så nu är presenterna klara och inslagningen kvar!  sen efter lunch så gick jag, mamma och pappa på promenad där jag tog den här bilden... det är verkligen vår i vädret nu eller vad man kan säga! hihihih
ikväll så ska jag antagligen bli deprimerad över melodifestivalen igen...
igår så hade jag och josefine lite spa jag kanske lägger ut någon bild ( om hon godkänner vill säga ). hihii



xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Ulrika&Ollvass

Naic bild!

2009-03-07 @ 17:57:26
Postat av: josefine

japp, om jag godkänner :P

finfin bild xD

2009-03-07 @ 19:16:40
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0