stockholms snabshots..


här är min supergoda bakelse! såklart fikade vi på wienerkonditoriet på bibloteksgatan! mums.... :P



här är min drömjacka...( från odd molly såklart ) men jag har hittat en annan nu som jag kanske ska köpa! vi får se ska se på den idag :) <3



elin ville inte visa sig men men. hon gillade också bakelsen! <3<3


vi hade jätte roligt och elin lyckades hitta värsta utfösäljningen av hanky panky ( säljer nattlinnen och underkläder)
man gick typ upp i en lägenhet på östermalm hihi värsta roligt! vi gick också in i massa andra roliga affärer...
vad köpte jag då? jo: två vita från linnen odd molly/ filippa K, grå kofta från united colours of benetton, lite saker på utförsäljningen och lite presenter till familjen, jag hittade så bra saker till dom!!
det var en jätterolig dag och hoppas att vi åker upp snart igen ( vi ska upp i maj hihi)
<3<3<3


xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0