nu gäller det!!!

idag har jag inte gjort något speciellt på morgonen så gick vi till brödboden för att köpa brunsh bröd sen så gick vi lite på stan och där så köpte jag ett vitt filippa K linne från friendhs....
nu är jag hemma och ska snart (som dom flesta) se på melodifestivalen... hoppas nog att alcazar vinner eller jag vet inte.. hoppas iallafall inte behöva skämmas över bidraget som sverige röstar fram så rösta för guds skull inte på caroline af ugglas eller någon av dom andra riktigt dåliga... snälla snälla låt det bli någon bra!!!



xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Kornelia

Linnet var verkligen jättefint :) och din önskan verkade inte gå i uppfyllelse. Haha, Af Ugglas kom för fan tvåa och resten vill vi inte ens prata om!!



puss<3

2009-03-16 @ 14:58:52
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0