kusinmys


vår kvällsmat bestod av detta... mums




det här var en liten del av vår frukost: min choklad med vaniljsmak och elins expresso med någonting..... mer till frukost åt vi smootie, ägg, croisanter eller hur det nu stavas, frukt som tex. jordgubbar, melon, passionsfrukt m.m. och en del till.
godaste frukosten på länge...


vi började med att gå till bion den var bra iallafall det vi såg av den för gissa... brandalarmet gick mitt i filmen så alla var tvungna att springa ut, dom glömde att stanna filmen så vi missade kanske 15min eller så :( men som tur var så fick vi till godo biljetter så vi får gå gratis en gång inom en vecka och se vilken film som helst!!
sen så gick vi hem och åt och såg på sex and the city till kl.00 sen gick vi och la oss...
idag så har vi gått på stan jag köpte ett par örhängen. men som vanligt hittade jag en del annat som jag inte köpte..
men vi hade jätteroligt och nu planerar vi att åka till sthlm snart kanske tar ledig vi får se..
<3<3



xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Kornelia

Köpte du ros-örhängena på Lindex? :)<3

2009-03-21 @ 23:57:53
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/
Postat av: olivia

ÅÅ vilken god frukost!!<3

2009-03-22 @ 21:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0