jakten på jysk

i eftermiddags så bestämmde jag och josefine för att gå till jysk för att hon skulle ha något konstigt....
men iallafall hon visste inte var det låg så jag bestämmde att vi skulle ta en konstig väg genom skogen men vi kom trots allt fram fast vi var nära att få klättra över ett stängsel men vi kom på ett annat sätt!!
men vår runda var 2timmar lång och destinationerna var hem- skarphäll city- östercentrum-hem.. jos fick iallafall en gigantisk kasse som hon lekte jultomte med, en jysktomte var det föresten... hihihi! vi gjorde nog bort oss rätt mycket för vi typ dansade och hoppade hela tiden och jag imiterade en i vår klass och gjorde karate med en vägpinne... hihihih
ikväll så ska jos sova över, vi ska fixa med lite av varje och bli pro på poker... god natt



xoxoxo

Kommentarer
Postat av: kornelia

låt mig gissa, imitationen var på Nina vaa ? ;)<3

2009-03-06 @ 16:24:55
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha Det är inte jag!

2009-03-07 @ 09:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0