tragist

Nämen är jag här nu igen... Det är Josefine här!

Jag har inte så bra nyheter direkt....Som ni säkert märker så är inläggen noll de senaste dagarna. Så skulle Malin aldrig göra om det inte var en anledning ! Så här ligger det till förstår ni... Malin tnternet är lite pajj för tillfället men vi hoppas att det snart funkar igen. Får väl bjuda hit henne så att ett inlägg snart blir lite mer på riktigt än mina gästbloggisar.

Malinsdag imorron ser ut som så att först väntar betygsamtal med hemkunskapen som jag vet att hon är nervös inför. men det behöver hon inte vara! hon är jätte bra i det. Sedan blir det studenten för hennes kusse tar det i år.

tack för mig, ingen blid tyvörr för blogg.se segar så otroligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0