sommar, sommar, sommar....


ja äntligen sommar igen!! på fredag har vi skolavslutning så idag var jag och shoppade det sista..
men först är det torsdag och då är det klassens dag och vi bästämde oss för att cykla längs stranden och stanna någonstans.. helt okej förutom att man måste ha hjälm liksom tänk om man får bondbränna i pannan eller nåt!!
men jag får stå ut...
NEEEEJJJJ!!!!!! kom precis på att det här kan vara den sista sommaren som josefine bor på gotland.... åhhh! :(
men iförsig har vi en anledning att ha extra kul... men ändå!! sorgligt...
jaja men jag har lite mål för sommaren:
1.jag och nina ska cykla i en drive in och köpa något! vilket mål hahaha
2.leva på gotländska jordgubbar  (och lära josefine att äta dom med mjölk)
3.använda min baddräkt som jag köpte nyss
4.hhmmm och såklart: leva livet med josefine och "grönberg"!!! haha...eller hur josefine? <3
5. just det att bli brun också! det var allt hitentills....



xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha^^ OFC :) skit mysig sommar ska det bli!<3<3

2009-06-10 @ 21:34:14
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0