smyckedrömmar....

det var ett tag sen har haft fullt upp och när jag väl fått datorn så har jag letat hotell och aktiviteter och nu har någon stoppat undan kamerasladden så jag ska leta reda på den och sen kommer lite bilder!! fast nu blir det en liten sån där drömlista igen fast den här gången bara med smycken! jag älskar smycken :) alla är från www.accessoara.se 


 dom är så fina! <3 det enda dåliga är att dom är av äkta ormskinn lite så där. dom kostar ca.600kr styck..


glassigt eller vadå? ca. 600kr



dom här söta armbanden har en svenska med efternamnet littmarck gjort. dom är gjorda i ren/lammskinn, silver och renhorn... underbara! ca.700kr


ännu ett par armband från littmarck! ca.300kr
jag har redan ett rosa så det hade varit ursnyggt med ett grått också!!


yummy!!! en tårtring är den inte för söt?           ca. 600kr


det var allt underbart för den här gången!! nu ska jag försöka hitta kamerasladden så kolla in om en stund!!



xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0