riktiga sommartider på gång...

eftersom det var ett tag sen nu och jag har hittat kamerasladden så blir det nu en massa bilder!! woho

MIDSOMMAR


ja, så här såg jag ut blomsterkrans, vit klänning och jeansjacka!


traditionell midsommarmat det måste man ha!!!


taxi väskinde! så här tog vi oss till midsommarstången.. hihi barnsligt kul!



och så dansade vi såklart runt stången...


det här var en väldigt lustig dans...


sen fikade vi och köpte lotter jag vann faktiskt på min lott!! någon strandleksak eller något...


morfar var busig som vanligt och smällde påsar!! hihi fy...


KLASSDAGEN


josefine var redo för en cykeltur! <3


snart cyklar vi!!!


några grillade och några badade...

GRILLKVÄLL


vi grillade marsmallows och jordgubbar! mums och drack ur en stor pommac-flaska!


diana hade med sig gitarren och skaffade den rätta stämningen!


ÖVRIGT


jag och jesper cyklade till muramaris och hade pickninck! mysigt


fick väldig lust att bada faktiskt...


hittade ett par goda smultron... mmm


åhhh den här var så god.. en äkta lickershamnsburgare..


så har jag varit hundvakt åt denna lilla söting också <3 favvovovven

det var väl det mesta förutom skolavslutningen orkade inte ta med kameran...


xoxoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0