uppdatering när det går...

inte en till men jag är tvungen vårt internet krånglar och jag får passa på att uppdatera när det går! men här kommer iallafall lite bilder från dom dagarna jag varit frånvarande, tack så jättemycket josefine för dom fina gästinläggen! <3<3



josefine tog sitt andra dopp iår!! du är så söt<3


ute och går på lektionen.. rätt onödig vandring!


jag och josefine spelar minigolf på kanonen! vi kom lika med 30-30


sen cyklade vi till fridhem och fikade.. finns det något finare ställe!!??


självklart smakade jag den nya marabou i limited edition i veckan!den var god jag ger den 4/5millys!! haha


grattis till mammaär lite sent men den här frukosten gav jag henne i tid! det förtjänar den bästa mamman någonsin!


min kusin är på väg till studentbalen! hon var superfin!


och det omtalade näsduksträdet blommar!! intressant va?


fikade med några kompisar på skafferiet. se emma hon ser väldigt sugen ut på mer grädde!


här är ett par hungriga pojkar också!! haha


och idag gick min kusin ut studenten!! WOOOO GRATTIS!!


skrik lite extra när ni ser den här vagnen vetja!!

hoppas att datan fungerar i morgon..


xoxoxo

Kommentarer
Postat av: josefine

har ni dukat till mig där på morsdag eller, jag menar vem äter morötter ?! -,-

2009-06-05 @ 00:45:31
Postat av: EMMA

hahahah, grädden va ju skitgod! :D

2009-06-05 @ 23:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0