var har jag hållit hus?

ja, jag hoppas att dom här bilderna kan förklara att jag har haft fullt upp!!




jag och jesper sitter vid hamnen och väntar på mamma och pappa...


GRATTIS MAMMA!!! den bästa mamman på jorden har fyllt 41!!! <3


vi väntade för att vi skulle gå och äta det blev västerbottenpaj på joda mums!


senare firade släkten mamma och jag matchade klänning, läskdrink och nagellack...


vi har också varit på utflykt till husken!!


vackra vyer...


mycket raukar finns det och jesper försökte klättra med flip-flops... lyckat


och nina hade ett litet bullkalas! som ni ser är det bra att ha händer vad skulle man annars göra?


mmm jorgubb/fullkornstårta riktigt gott


så här skärdes den upp...

och så här blev den upppäten no hands!!!
                          
kornelia                                                             nina

                        
sara                                                                   saga

   
amanda


sen gick vi ner till politikervecken och letade gratissaker!!


vi gick ombord på några båtar och kornelia och sara  var superglada!!


vem tackar nej till gratis ben&jerry´s glass??? inte jag iallafall...

                    
och det här var dagens frukost!! kunde det vara bättre? liksom chic kom genom bravlådan och se bara på allt gott.. mmm

det här har jag gjort under veckan!! träffade dom flesta av konfa- människorna förutom josefine saknar henne skitmycket <3 och träffar inte henne för än på lördag då hon och dom andra tar konfirmationen!! jaja har iallafall hittat en present till henne! <3
 på såndag åker jag på sverigesemester örebro-karlstad-strömstad så det blir kanske inga inlägg och uppdateringar då :( men efter kan ni räkna med många bilder!! :)


xoxoxo


Kommentarer
Postat av: Kornelia

Haha, fan vad sköna bilder (typ tårtätandet, närbilder!)



var ett tag sen, saknar dig. :)<3

2009-07-06 @ 17:01:07
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/
Postat av: Saga

Haha, gud vad fina bilder :D Haha, du gör allt så bra på din blogg, Malin! <3

2009-08-29 @ 10:59:37
URL: http://sagamarkkula.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0