mina drömköp just nu...<3

här kommer några av mina drömköp just nu först en med dyra sen en med lite budgetvänligare!!! vissa saker kan jag inte fatta att jag tycker om!!

                            DYRA DRÖMKÖP:



dom här är så coola men skulle aldrig köpa dom!
dom är från marni priset? £424


en snygg tygkasse är väl alltid bra den här är från lanvin och kostar £420


ännu en snygging från marni! för er som inte fattar vad det är så är det ett halsband
priset är £780


ett snyggt linne med djurtryck från stella mccartney priset är £100


en färgglad scarf piggar upp det mesta! mattew williamson är märket och priset är £192


och självklart en kofta från odd molly!! tyvärr vet jag inte vad den kostar jag vet inte om jag vill veta faktiskt ;)


DOM LITE BILLIGARE:



dessa snyggingar fanns faktiskt på hm för ynka 349kr! fyndläge


en väska som går att ha till det mesta! friis & comoany 475kr


en klänning med marin känsla från motel 570kr


några supersöta armband från mint kostar 149kr/styck


t-shirt från hm som robyn har designat! 149kr


en färgstark kofta från glitzy 410kr

på dessa sidor hittade jag grejerna:
www.net-a-porter.com
www.oddmolly.com
www.hm.se
www.zoovillage.se
www.accessora.se
www.glitzy.se
 
kolla även:
www.monkigirl.se




xoxoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0