vi är små gottegrisar

hur ska det gå jag kommer vara ett fläskberg till sommaren om vi förtsätter så här.
jag och josefine äter godis varje dag . det är ju så gott och det blir inte bättre av att det är 3.90 eller 2.90 kr godis överallt!!! när man väl har tagit en godisbit är det kört man kan inte sluta ,
 mest problem har jag med choklad och hallonkola mmm.
varför ska det vara så gott men som tur är gillar jag frukt.
 josefine ska sova över och vi åt exotisk tallrik som är just en massa frukter.
 det är min absoluta favoritmat!!! så jag kan äta nyttiga saker också.
ska försöka sluta äta så mycket godis till man börjar använda sin bikini.
det kommer nog inte gå så jättebra. haha

xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0