ska skriva om hawaii

igår på engelskan så fick vi en uppgift man skulle i tur och årdning välja ett delstat i USA. jag var i mitten av listan så jag fick välja bland dom flesta så jag tog hawaii!!! jag har alltid velat åka till hawaii så när jag var mindre hade jag en fest med temat hawaii. jag hade bikini,bastkjol och sånt där blomhalsband. hihi. men iallafall vi ska skriva som en reseguide på engelska det  ska faktiskt bli kul. så hela eftermiddagen i dag har jag jobbat med framsidan, jag ska försöka lägga ut en bild på den när den är klar.hoppas den blir bra!!!


xoxoxo

Kommentarer
Postat av: josefine

dina arbeten blir alltid perfekta när du ska göra framsidor och liknande! u r so GOD<3

2009-01-13 @ 23:21:45
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0