shoppingdag

jag och jos vaknade vid tio och gick upp och åt frukost sen så klädde vi på oss och jos gick hem för hon skulle vara hemma med sin lillasyster olivia och jag skulle gå på stan med min mamma, min moster, min kusin och min lillebror!!
vi köpte massor och kunde knappt bära allt vi köpt!! haha och vi som inte skulle köpa något!! men iallafall jag köpte 4 st galgar i siden med rosetter som var super gulliga, en gossip girl bok även om man sett serien är det värt att läsa dom, en födelsedags present till mormor som jag kan berätta eftersom hon inte har en data det var en necässär med rosor på som jag ska lägga lite saker i och sist men inte minst ett par svarta 10cm höga klackskor i lack!! josefine kommer dö när hon ser dom men jag tycker att dom är roliga!!! haha. men ta det lungt jos jag kommer nog inte använda dom så mycket!!!


xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0