shopping med mamma

japp ungefär halva dagen har jag och mamma gått på stan!!!
jag fick en massa kläder jag kanske lägger ut en bild senare.. jag fick en gossip girl bok också som jag ska börja läsa om en stund!! men först ska jag berätta vad jag mer gjort idag, först var vi på adelsgatan sen så åkte vi hem och åt mat för att innan ett så skulle vi provköra bilen vi ska köpa typ opel insignia combi eller nått!! när vi var klara så åkte jag och mamma till öster för att kolla lite där också... på vägen hem så hämtade vi vår leverans från HM och köpte bakelser!!
jaa det var väl allt tror jag!!!


xoxoxo

Kommentarer
Postat av: olivia

Vad kul

hoppas att kläderna blir fina!

2009-01-31 @ 17:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0