pingis freak

på varje rast och tillfälle även mattelekitionen så har jag och josefine spelat pingis!!!
sen kommer vi nästan försent men bara nästan, japp fast på lunchen gick jag och josefine till stan för det var typ fisk i skolan!!! men alla andra raster har vi bara spelat pingis!!!
det är kul faktiskt roligare att spela med  händerna också! hihihi
imorgon ska vi bada på vår idrott vi ska nog träna på att livrädda eller nåt vi får se!!
hoppas bara att vi inte ska dyka ner 4m för då kommer mina öron att sprängas eller något!!


xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas ni får det trevligt på Solbergabadet och att ni verkligen inte behöver dyka. Själv tycker jag inte ens om att få vatten i håret. Kloret gör håret så himmla risigt. (I mitt fall ännu risigare.)

2009-01-29 @ 08:55:02
URL: http://ulrikaullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0