passion för passionsfrukt

alltså jag älskar passionsfrukt doften och smaken.
 men inte det gamla russinliknande utseendet den kunde sett finare ut.
 men iallafall jag gick förbi the body shop och kikade in och märkte att hela sortimentet var på rea och varför?
 jo det var ett utgående sortiment så jag köpte upp mig på shower gel, hud skrubb och body butter!
luktar verkligen underbart!!! men verkligen synd att dom just ska ta bort min favorit.
jaja jag får väl köpa jordgubb eller kokos nästa gång.


xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Olivia Ulrika

Jätte fin blogg du har.

Kram

Olivia och Ulrika



Ps. Vi tycker också att Sofies mode äe bra.

2009-01-16 @ 17:58:07
Postat av: Emma

Vad är din favorit i body lotion då ?;)

2009-01-16 @ 18:11:11
Postat av: svar till emma

jag har ingen speciell men min gucci envy me är min favorit!! <3

2009-01-16 @ 20:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0