mentorsdag

idag så gick jag i skolan i bara 30minuter , vi skulle prata med våra mentorer/ klasslärare om vad vi tyckte den mesta av tiden gick åt att  prata om vår mattelärare vi gillar inte honom...
men efter det så gick jag, nina och jos på stan. det finns en shal på mq som är så jäkla söt med rosaroda rosor på, den vill jag verkligen ha. vi såg också på kameror och jag såg några stycken jag ville ha, men den jag köper måste vara rosa. hihi. men sen så gick vi hem till nina och övade inför ett gitarrprov.
 jag och nina ligger så där på g-nivå medan jos är mvg+++++. nina blev efter ett tag sugen på att köpa en gitarr så vi letade lite på tradera och andra sidor. vi får se om hon köper en...
 medan allt vi gjorde så lyssnade vi på eddie meduza  som nina gillar och så låg på hennes spikmatta jag måste säga att det inte är skönt men det blev en varm känsla i hela kroppen... haha.sen gick jag och som alltid köpte jag en sofis mode på vägen.


xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0