jag vill ha sommar!!!!

åh vad jag längtar tills jag har råd med kameran som jag sparar till.
visserligen har jag råd men då kommer jag att bli helt pank.
och jag vill till stockholm snart så då måste jag ha pengar till det.
josefine har gjort ett bildspel på gotland och jag skickade några av mina bilder som hon använde.
hon ska tävla med det i reklam för gotland så jag hoppas hon vinner.
eller någon annan i min klass såklart. det är ju klassen som får pengarna. hihi (pengagalen). nej jag skoja bara.
när jag såg hennes bildspel så började jag längta efter tre saker: sommaren, kamera och att gå ut och fota.
jag längtar så mycket efter sommaren då kan jag dessutom använda hela min garderob som består an hälften sommarkläder. åhh att få bada på sudersand, grilla på stranden man kan göra så mycket mer på sommaren!!!
åh vad jag längtar!!!!! står inte ut med skitväder längre....


xoxoxo

Kommentarer
Postat av: josefine

fast vinter är bra, men bara om det snöar. inte ngt mittemellan... :(

2009-01-23 @ 00:12:00
URL: http://josefineullberg.blogg.se/
Postat av: tim

jag holler med det är mycket roligare på sommaren

2009-01-23 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0