idrottsgalan

jag såg idrottsgalan igår!!!
jag tyckte så synd om den där bara runt 15år gamla tjejen som hette sarah någonting hon var så nervös och fick knappt ur sig ett ord ,hon bara darrade...
 björn gustavson var söt i baby-dress men han är alltid söt men iallafall...
nu har dom börjat fått in massa b-kändisar i dom där nomineringarna man känner knappt igen dom.
då förstår man att det varit ett dåligt år...
jag stör mig förtfarande på att carolina klyft bytte ut sju-kampen hon är ju inte direkt så där jätte bra på längd och tresteg. man får väll hoppas att det blir fler guld i år!!!!


xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh, björn är ju söt som socker ! :D<3

2009-01-20 @ 20:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0