gotlands reklam

dom här temadagarna värkar faktiskt helt okej!!!
 jag och josefine har försökt hitta en bra uppfinning, det gick ganska bra vi har typ 10 olika men jag tänker inte avslöja dom ännu!!! haha. men en som vi kom på fanns redan tex. en sån som man "klyftar" frukter med.
 men sen kom vi på bättre ide`r....
vi slutade vid kvart över två så då gick jag hem för att göra ett tävlingsbidrag.
för vi ska tävla i en tävling om bäst gotlands reklam/logga eller någonting så jag måste göra något fint.
den som vinners klass får 5000kr till klasskassan så då måste man verkligen komma på något bra....
hmmm har någon ett förslag?


xoxoxo

Kommentarer
Postat av: josefine

jaoo, min eller våran idé är ju suuperizoo! :)

2009-01-23 @ 00:10:29
URL: http://josefineullberg.blogg.se/
Postat av: svar josefine

japp den kommer ta över världen!! hihi

2009-01-23 @ 16:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0