finaly friday

åh gud vad jag har längtat efter att det ska bli helg!!!
vi har haft två prov den här veckan och ett av dom var idag och det var oförberett!!! det var läskigt hihih
vi hade ganska många projekt som skulle vara klara den här veckan!! det var lite stressigt!
så det är as skönt att det är helg nu....
i helgen så ska vi och kolla på någon bil vi ska köpa! en ny opel som kommer ivår den är as snygg iallafall!! men jag vet inte riktigt vad den heter...men ikväll så ska jag bara slappa och äta godis med familjen!


xoxoxo

Kommentarer
Postat av: TIM

Jag har kollat på den bilen som du sa att ni skulle köpa och jag holler med den är as snygg!!:)

2009-02-05 @ 18:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0