barnhemmet

jag vaknade nyss och tänkte berätta lite om filmkvällen.
vi såg en skräckfilm som hette barnhemmet. det stod att den skulle vara as läskig så jag var rädd för att det skulle komma hela filmen men det kom aldrig så jag var rädd i onödan. men det var en kille som hade en påse på huvet som var lite läskig jag kallade honom bagboy och påspojken men egentligen hette han tomas. efter det så började john kasta kort som alltid och josefine gömde sig för att hon var rädd för korten. haha.men det var kul iallafall!!!!


xoxoxo

Kommentarer
Postat av: josefine

jaoo, kul var det, men dålig film. det förföljer oss!

2009-01-24 @ 11:09:31
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0