hemska minne för livet

jag hannn tyvärr inte skriva igår för att på eftermiddagen så var med emma och nina vi letade bland annat efter ninas katt.. så ni får höra av er om någon sett en ganska stor brun/svart randig katt troligtvis i innerstan!!!
på kvällen så åkte jag och min familj på en teater/revy i klintehamn och kom inte hem förens halv 12... revyn var ganska bra förutom att jag kommer må illa resten av mitt liv när jag tänker på den.... killarna visade dom vanligtvis "privata" delarna ofentligt..... uwwww.. fy f--n där åkte lunchen upp...
men idag har jag gått på stan med mamma, moster och mormor, vi letade efter vårjackor det gick inte så bra dom hade inte den odd molly jackan på friends jag har spanat på... så jag får vänta till påsklovet då jag kanske ska till stockholm och kolla i dom affärerna... när vi kom hem så hade jag hittat en massa kläder till jesper som han fick.... dom fick inte plats i hans garderob så jag började rensa... annars har jag bara sett på film och läst gossip girl!!!
ikväll är det ännu en patetisk melodifestival , men ändå så ser jag den kvällens favorit är velvet emmas är emd om någon missat det... hihihi


xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kul att du varit på revy. Om du vill se mitt och Olivas egna "sofies mode" repotage se bloggen

2009-02-21 @ 22:25:59
URL: http://ulrikawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0