stockholms abstinens

åh vad jag längtar efter storstaden! jag ska dit tidigast påsklovet och shoppa med min kusin elin :)
men det är ju så långt kvar... det är så mycket jag vill köpa och jag håller på att spara pengar jag tar minst med mig 2000kr eller så... och  jag vill se  odd molly affären också! jaja det är bara att vänta...
men idag har jag inte gjort något speciellt men ikväll måste jag antingen plugga eller ta modellbilder                                      ( antagligen amatörfoton från min sida) så vi får se hur det blir men nu ska jag kolla runt på nätshopping....


xoxoxo


Kommentarer
Postat av: a

Du e inte ensam!! <3 STHLM

kram

2009-02-17 @ 17:39:05
Postat av: olivia

Du e inte ensam!! <3 STHLM

kram

2009-02-17 @ 17:40:01
Postat av: Ulrica

Ja, Öster centrum är ett måste när man verkligen ska köpa något. Inget shopping för nöje direkt.

2009-02-17 @ 21:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0