sportlov here i come

yes, bara en skoldag kvar innan sportlovet!! inte för att jag ska göra något speciellt men det ska bli skönt med lov....
idag så har vi gjort lite av varje: på idrotten så spelade vi badminton, på hemkunskapen forskade vi om kolhydrater m.m.
idag så skulle vi lämna in våra val till praon också... jag tog kapp-ahl som första det fanns ingen jättebra precis....
men nu sitter jag vid datorn med en lammullsfilt och längtar efter våren....
jag kollar lite webshoppar också... här kommer några bra klädsidor om du har lust att kolla:


     branten.com : har mest dom svenska märkena
     zoovillage.se : odd molly, henri lloyd, lacoste m.m
     betseyjohnson.com : mest för kul
     
om ni vill ha fler är det bara att fråga!!

xoxoxo

Kommentarer
Postat av: David L

Jag köpte faktiskt en assnygg tröja på Zoovillage!

2009-02-19 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0