snötider

idag har jag varit borta nästan hela dagen... eller nej 5timmar kanske...
men jag, mamma och jesper var ute och gick, vi gick till snäckhagens stugor och tillbaka sammanlagt kanske 6km eller något. vi drog jesper i en pulka (som vi åkte på ibland nerför backar) nästan hela tiden!! det var jobbigt för det var ibland snö upp till knäna... som sagt så åkte vi lite pulka, jag har inte gjort det på flera år men det var kul, jag och mamma åkte aslångt medan jesper inte ens kom ner hela backen eller ibland kom han ner i en annan backe fast i slutet på den var det taggbusker! hihihih det var kul...
när vi kom fram till snäckhagens stugor så åt vi kakbuffe... mums jag tänker inte räkna upp, det skulle ta för lång tid....
men nu är jag hemma och ikväll så ska vi kanske tända en brasa och grilla äpplen!
ps: sveriges musiksmak vad ska man säga det finns inte ord "suger" är nog det närmaste man kan komma!!!


xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0