resultat panik

jag var verkligen jätte nervös över att vi skulle få tillbaka matteprovet, jag var nästan säker på ett IG men fick en glad chock när jag såg att jag hade fått VG!! gud vad glad jag blev...
vi såg också på mamma mia filmen... men jag ville egentligen inte se den jag tycker det räcker att se den en gång...     jag var mer sugen på att se action eller en komedi! annars har vi inte gjort något speciellt....
men nu på eftermiddagen så har jag fixat lite i min garderob , lägger kanske ut en bild snart...
nyss var jag inne på tradera och hittade en massa roliga saker men mamma vågar aldrig lämna ut personnr och sånt så det är lite svårt....


xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Emily :)

Jag har ett tradera konto, så om det finns något som du vill köpa så är det bara att ringa mig så fixar jag det :)

2009-02-18 @ 21:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0