redovisnings redo?

fy f-n vad jag är dålig på att komma på övertexter!!! men jaja
iallafall jag har typ panik för imorgon så ska jag och nina redovisa i spanska!!!
vi ska liksom stå inför hela klassen och prata på spanska det kommer inte att gå bra men idag så fick vi tillbaka spanska provet och jag hade 93 av 100, rätt nöjd faktiskt!!! hihi
men jag och nina gick hem till henne och övade, samtidigt så satt hennes jätte gulliga lillebror conrad i mitt knä och höll upp pappret så att jag kunde läsa!!! hihihi
men nu är jag hemma och ska läsa sofis mode och sen min gossip girl bok och äta jordgubbs smootie!!! mums


xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Nina

Rätt nöjd!? Du är omänsklig!

Vi klarar det nog! Om vi får springa och avnervösa oss innan"?

2009-02-02 @ 17:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0