partykväll

hann inte skriva igår p.g.a att jag skulle fixa josefines alla paket. men nu ska jag berätta lite om hur festen var !!!
det blev en jätte mysig kväll med överraskningar och skratt. jos hade fixat en tipspromenad ut i den kalla kvällen, den gick igenom botaniskan och tillbaka. sen satt vi alla tjejer och pratade och spelade gitarr och bara hade UR mysikt.


jag, josefine och diana. jos håller i några av sina paket, och sitt STORA kort från mig!

jag sov hos jos inatt tillsammans med Wilma i sängen !
nu sitter vi alla med datorn i sängen och funderar på vad vi ska göra av dagen, kanske något i snön..?

xoxoxoxoxo

Kommentarer
Postat av: Kornelia

haha, söta bilder. Det var verkligen en bra kväll :)<3

2009-02-16 @ 14:53:50
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0