mera galgar tack!

idag har jag inte gjort så mycket... på förmiddagen så var jag hemma och kollade på night rider, smallville och xena.
fortsatte också att läsa min nya bokhög.... planerade också den perfekta packningen med hjälp av två av böckerna, lite onödigt men då vet jag vad jag ska packa nästa gång!!!  hihihi vilket liv.....
efter lunch så åkte jag till mormor och morfar och spelade spel.... vi spelade ibland om pengar men jag förlorade nästan hela tiden så jag tjänade inga pengar direkt! hihihih
men nu sitter jag i soffan och ska snart se på : du är vad du äter! denna veckans offer är fredrik birging lite lustigt för det är han som är bakrundsrösten!!! får han läsa upp sin egen lista på veckans föda och prata om sig själv!!!
kollar också egenom ikeakatalogen för att se vad jag vill ha.... mamma ska dit om några veckor och högst upp på listan står massor med galgar! (i stora behov nu).


xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar verkligen Anna Skippers nyttiga kost råd! Har nog missat mycket bra sedan jag slutat följa hennes program.

2009-02-27 @ 22:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0