lat lördag

imorse vaknade jag av att jag typ inte kunde andas för jag börjar typ bli föskyld eller nått!!
även fast det var en grå dag så blev det mysigt jag ,mamma och jesper hade picknick i bilen!!
det var jättemysigt men pappa kunde inte följa med för han skulle på fisketävling i något träsk....
när vi kom hem så lade jag mig i soffan med ett duntäcke och  läste elle som kom igår...
men jag har inte varit lat hela tiden för jag har gjort klart min framsida till hawaii också, jag lägger in en bild om en stund!!!
men ikväll ska jag också bara lata, äta godis och se på melodifestivalen jag ska helt klart rösta på marie sernerholt eller vad hon nu heter....


xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ok lycka till med Sernholt men tyvärr Scotts, you now.

2009-02-07 @ 21:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0