grattis min älskade bästis

grattis du är 15 år idag!! vi har känt varandra sen vi var 10 år och vi blev bästisar första dagen vi möttes!! konstigt att något så bra kan hända på norrbacka.... Vi har gjort allt tillsammans och gått egenom svåra tider men än håller vi ihop och jag hoppas att vi förtsätter . för ingen kommer någonsin kunna ta över din plats, utan dig är jag inta mig själv, utan dig finns det ett stort hål i mitt hjärta som ingenting någonsin kan laga... men vad som än händer tror jag att vi klarar det bara vi är tillsammans!! <3 puss puss hoppas du får en bra födelsedag!!!  grattis josefine



xoxoxo

Kommentarer
Postat av: malin

jag är inte så bra på att skriva men...

2009-02-13 @ 07:46:07
Postat av: josefine

ASSÅ GUD !!!

så jä**a fint skrivet så det finns inte ord för det...

nu rinner tårarna på kinden ska du veta !

puss sötis , bbb !

2009-02-13 @ 08:00:27
URL: http://josefineullberg.blogg.se/
Postat av: olivia

Vilkett fint inlägg!

ha det bra!

2009-02-13 @ 10:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0