full fart

jag hinner inte skriva så mycket idag på grund av att jag måste jobba med engelskan men jag kan berätta kort....
ja först gick jag som vanligt till skolan och jobbade på som vanligt...
men efter skolan så gick jag och emma på stan för att leta present till josefine, det är svårt!!!
men sen så gick vi hem och jag köpte sofis mode på vägen....
sen så har jag resten av dagen jobbat med min engelska men nu ska jag gå och lägga mig...
åh jag kommer aldrig hinna klart med engelskan!!!


xoxoxo

Kommentarer
Postat av: josefine

du kommer att hinna !!!

det är lunch vettu.. <3

2009-02-09 @ 21:54:39
URL: http://josefineullberg.blogg.se/
Postat av: olivia

Sööta Malin tack för presenten!

(och vet du det blir nog spanska iallafall!)

Lycka till kram

2009-02-10 @ 19:47:03
Postat av: olivia

Sööta Malin tack för presenten!

(och vet du det blir nog spanska iallafall!)

Lycka till kram<3

2009-02-10 @ 19:47:13
Postat av: svar olivia

ja ta spanska!! hihi varså god men det var inte mycket nej... :)

2009-02-10 @ 21:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0