en trög tisdag

åh gud vad jag är trött vi slutade vid halv fyra!!! (förlåt jos jag ska sluta göra tre utropstecken) varför ska det finnas så långa dagar?
på morgonen så hade vi badminton på idrotten och ja det gick väl sådär det blev lite tråkigt efter ett tag!
sen så var vi tvungna att skynda oss för vi skulle typ på studiebesök eller nej det kan man inte kalla det men vi var där iallafall! jag fick sitta och bita på min läpp hela tiden för att jag inte skulle börja skratta!! hihi
sen så kom vi ju till att jag och nina skulle redovisa... men som tur var så visade vi en powerpoint med alla lysen släckta så man såg ingenting det var asbra! det gick faktiskt ganska bra men några småfel har man ju alltid... hihi 
när jag äntligen kom hem så satt jag mig ner i soffan och läste min gossip girl bok!
ikväll så ska jag försöka skriva lite om hawaii, men det kommer jag inte att orka så jag ser väl top model som vanligt antar jag.... hihi
men nu så ska jag och köpa lite smootie proviant!!!


xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hej, ett litet tipps: du som är så duktig på att teckna du skulle kunna scanna in en av dina fina bilder och visa den på din blogg. (!!!)

2009-02-03 @ 22:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0