en bagare


idag har jag nästan varit en bagare... här är ett av mästervärken! hehe
första dagen på sportlovet.. har bara varit hemma och slappat.
frast efter lunch kom mamma hem och vi började baka en massa olika
saker vi bakade: kanelbullar, kladdkakor, morotskaka och semlor
vi har inte smakat av allt ännu men det ser gott ut!!!
och som varje måndag har jag läst sofis mode, hittade ett par saker som
jag vill ha ( rätt många egentligen). hihi
har inte varit ute på hela dagen, fast egentligen är det någon som har i
det här vädret?igår så såg det ut som på bilderna under men idag är det
slask och man kan se gräset.... jag vill ha vår men slask är så onödigt... ushh
men nu så ska jag kolla runt lite på bloggar...


xoxoxo

Kommentarer
Postat av: josefine

vilka fina bakverk !

saknar dej också...<3<3

2009-02-23 @ 21:17:49
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0