säg aldrig ordet galga!!

nu har jag praoat på kappahl i två dagar och det enda ordet jag har hört är typ galga....  jag är klar ,men då kan du galga chinosen (lite senare) jag är klar, då kan du galga polotröjorna!! jag blir galen...
så på vägen hem tröstade jag mig med en tidning och choklad...
det som är bra med praovecka är att jag och josefine har lunch tillsammans i en timme det är dagens höjdpunkt! :)
men iallafall önska mig lycka till imorgon, fast jag har har ju min lunch <3
juste jag skulle säga att i den där tidningen jag köpte kunde man vinna olika odd molly outfits!!! vad är oddsen?



xoxoxo
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

åååå <3

min prao är bra men lunchen är bäst <3<3

BBB

2009-04-15 @ 22:19:08
URL: http://josefineullberg.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Du är duktig som kämpar på med att galga... tänk vad du kommer och skratta åt alla "galgade" kläder efter Prao´n, när du är ute och shoppar.

2009-04-16 @ 17:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0