mina dyra drömmar

linne från chloé några tusenlappar går tyvärr åt!


en parfym från marc jacobs... 700kr


klänning från whyred kostar kanske 1800kr?


jag vet inte om jag vill ha dom men dom var så coola... dom är från fendi så dom är dyra

miu miu väska minst 10000kr....


eller den här parfymen kanske ? 700kr


hur cool är inte den här scarfen? ca 600-700kr minimarket


den perfekta avslutningsklänningen, får hitta en annan för den här kostar 3600kr! från zimmerman


en handkräm från philosophy ca 120kr kunde varit värre...


 ett par gladiatorsandaler från vagabond ca 450kr


ja det var några av dom finaste sakerna jag kunde hitta just nu!! ska jag få allt det här någon gång? ja så klart jag gifter mig rikt!! smart va? hihi jag skojar (kanske).
jag åker till stockholm på lördag så jag hoppas att hitta massa fina saker kanske blir det lite av det på lista vi får se..

Kommentarer
Postat av: kornelia

I like the first one. Fast den lila har såklart sin charm :)<3

2009-04-28 @ 19:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0