bland vouge och jordgubbar...


här sitter jag på trappen och har inte så mycket för mig läser och äter jordgubbar och så...
jag skulle egentligen åka till boda borg men dom frågade mig och diana efter att dom bokat och då gick det inte att boka in oss :(
så då åkte jag ner på stan med familjen egentligen skulle vi på pickninck efter lunch men dom trodde jag skulle till boda borg och att dom skulle skjutsa mig så deras dag blev inte heller som tänkt... menmen
den här tidningen var riktigt bra den är både bra och så är den på engelska så då kan man lära sig några ord!!
det är synd bara att den här tidningen ska vara så dyr.
men nu ska jag jobba på brännan även fast inte solen tar så bra men iallafall!



xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Sara

OHHH Vouge magasin!!

2009-04-10 @ 17:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0